ام دی اف سفید

ام دی اف سفید یکی از زیباترین و پرکاربردترین  انواع ام دی اف های تولید شده بوده که در طراحی داخلی خانه می تواند نقش ویژه ای داشته باشد. در واقع این نوع ام دی اف براق بوده و نور را منعکس کرده و فضا را بازتر نشان می دهد.

ورقهایMDF از جمله فراورده های چوبی بوده که از خرده چوب های با کیفیت پایین مانند ساقه غلات و خرده های چوب به دست می آید. این چوب ها در طراحی های بسیار زیبا و با رنگ های متنوعی در بازار تولید می شوند.

البته رنگ سفید اخیرا با استقبال فراوانی مواجه شده و تمامی مشخصات یک کابینت فوق مدرن را دارد.

 

ام دی اف سفید
ام دی اف سفید

صادرات MDF :

آنچه باعث فروش ام دی اف می شود در واقع کیفیت و قیمت روز مناسب این محصولات می باشد که توسط تولید کنندگان برتر و نمونه که در بازارهای داخلی و خارجی بی رقیب هستند به گونه‌ای که صادرات با سود سالیانه عالی به همراه داشته و به خاطر همین هم مشتریان خارجی زیادی به خاطر قیمت  عالی این محصول ، آنها را خریداری می‌کنند و برایشان نهایت استفاده را خواهند داشت و صادرات خود را به کشورهای اطراف افزایش داده و این کشورها وارد کننده ورقهای ام دی اف صادراتی  درجه یک ممتاز به کشور خود هستند.

در مورد روش های مختلف فروش راهکار های متعددی وجود دارد که تخصص همکاران ما در شرکت اترس مهر میباشد.

مزایای MDF:

مقاومت بالایی نسبت به حرارت دارد . 

از خرده چوب ها و ریز چوب ها برای تولید ام دی اف استفاده میشود و منابع طبیعی از جمله درختان قطع نمیشود .

در برابر قارچ ها و میکروب ها مقاومت بالایی دارد.

همچنین دارای سطح صاف و محکم میباشد که در برابر ترک خوردگی مقاومت بالایی دارد . 

 کاربرد(White MDF) :

 بیشترین کاربرد ورقهای سفید در دکوراسیون داخلی میباشد. که میتوان به :

کابینت آشپرخانه و قفسه ها و کمد دیواری اشاره کرد که بیشترین کاربرد را دارند . همچنین به علت مقرون به صرفه بودن ، در  صنایع مبلمان بسیار کابرد دارد . 

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ورقهای MDF سفید صادراتی و نئوپان صادراتی ، خریداران علاقه مند می توانند از وب سایت فروشگاه ما برای  ثبت سفارش آنلاین یا ارتباط با مجموعه بازرگانی اترس مهر  استفاده کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *