ام دی اف 18 میل صادراتی
ام دی اف18 میل صادراتی ، نئوپان 18 میل صادراتی خام ،یکرو سفید ،ملامینه  و ام دی اف های کم
ضخامت در بازرگانی اترس مهر و نیز صادرات به کشورهای از قبیل ارمنستان ترکیه ترکمنستان و عراق انجام میدهد.

ابعاد پرفروش :
ام دی اف :١٨٣*٣٦٦ ‏*١٨
نئوپان : ١٨٣*٣٦٦*١٨
کم ضخامت :٣ ٤ ٥ ٦ ٨ ١٢

شرکت بازرگانی اترس مهر در زمینه صادرات ام دی اف18 میل صادراتی ، نئوپان 18 میل صادراتی به ترکیه و ترکمنستان و عراق و سایر کشورهای مجاور ایران فعالیت میکنند. ابعاد پر فروش : 3660*1830 2800* 2100 در ضخامت های 4 / 5 / 6 / 8 / 10 / 12 / 16 / 18 میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس بگیرید
ابتدا ببینیم ام دی اف مخفف چه کلمه ای بوده؟ ام دی اف یا MDF مخفف عبارت Medium Density Fibreboard به معنی تخته فیبر با چگالی نوعی فرآورده چوبی میباشد که در وسایلی مانند سرویس خواب و کابینت آشپزخانه به کار برده می‌شود.
اساس ساخت ام دی اف 18 میل صادراتی چوب با رزین است كه تحت فشار و حرارت تبدیل به محصولی معروف به اسم ام دی اف تبدیل می شود و با افزایش استحكام و مقاومت در برابر آتش ، نفوذ ناپذیری خواص برتری نسبت به چوب نرم خوا هد گرفت . بخاطر همین خصوصیت ، ام دی اف سهم بزرگی در بازار دارا میباشد . تنوع بالا در رنگ و طرح نیز به این محصول کمک زیادی کرده است . قابلیت ماشین كاری نیز از دیگر خصوصیات قابل توجه MDF است که پیش از ورود این خصوصیات به بازار فقط چوب های سخت آن را داشتند .

ام دی اف 18 میل صادراتی
ام دی اف 18 میل صادراتی

 

برند:

تقریبا می توان گفت تمام برند های مطرح بازار، از کیفیت مطلوب و استاندارد برخور دارند اما چیزی که این برند ها را از هم متفاوت می کند، سمپل رنگ هایی ست که دارند.

 

 

 

 

 

برای سفارش ام دی اف18 میل صادراتی ، نئوپان 18 میل صادراتی با شماره های کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.